sobota, 18 grudnia 2010

Chwali pięta jest przeklęta

Szanowny Panie,

a zatem wróciliśmy do tego od czego uciekaliśmy rzucając robotę ponad rok temu, tylko że tym razem zdajemy sobie sprawę z wartości pracy jaką wykonywaliśmy. Z wartości tego, że wstajemy o piątej albo szóstej rano, że wracamy o nieprzyzwoitych porach. Co nam szkodzi zarabiać, pracować? Tylko nabieramy wartości w oczach innych, ale przede wszystkim swoich. Czy nie jest wspaniałym uczuciem, jak idzie Pan do pracy i wykonuje ją najlepiej jak potrafi i to doceniają! Albo to uczucie, że robi się wszystko tak jak szefostwo sobie życzy, a i tak jest niezadowolone, bo coś tam... Też fajnie. Co z tego że zbesztają, pokrzyczą?! Niech krzczą! Toż to miód na uszy. Może to tylko pierwsza fascynacja, podobna do pierwszego miłosnego uniesienia. Przejdzie ci! - powiadają starsi w branży. Pewnie przejdzie, ale cieszę się narazie z tego, że codziennie w pracy się uśmiecham, bo robię co lubię. Nie chodzi o telewizję, która dalej jest moim zdaniem stratą czasu. Ale o samą zabawę w układanie wiadomości. Pojechanie na temat, wypytanie ludzi, wyszukanie odpowiedniej wypowiedzi, nagranie tego. Wynalezienie czegoś ciekawego, zmontowanie tego tak, żeby zaskoczyło nas samych. To jest jak krzyżówka dla dorosłych. Ekstra wyzwanie!

No i oczywiście muszę się pochwalić. Wpiszę kilka linków, aby mógł Pan obejrzeć i posłuchać jaką to piękną mam dykcję i jak sobie ładnie wymyśliłem tematy.
1.
Tutaj proszę suwakiem sobie przesunąć na minutę 12 i 46 sekundę.
http://www.tvp.pl/olsztyn/informacja/informacje/wideo/181210-godz-1830/3596568

2.W tym miejscu należy przesunąć suwak na 18 minutę i 32 sekundę.
http://www.tvp.pl/olsztyn/informacja/informacje/wideo/161210-godz-1830/3588227

3. A tutaj suwaczek idzie na 13 minutę i szóstą sekundę
http://www.tvp.pl/olsztyn/informacja/informacje/wideo/151210-godz-1830/3583542

No i z tym ostatnim materiałem miałem prawdziwe przejście. No ale o tym opowiem panu przy procentach, w czasie jakieś naszej wspólnej Wigilli. Przyjeżdżam na święta, więc mam nadzieję, że poświęci mi Pan chwil kilka.

Tymczasem dobrej niedzieli (ja oczywiście pracuję)

Stefan W.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz