poniedziałek, 21 listopada 2011

Sex. Jessica Alba. Foto

Szanowny Panie,

mamy za sobą już ponad dwieście postów. No… czas na podniesienie ilości odwiedzin. Pozwoli Pan, że przeprowadzę mały eksperyment…

Justin Bieber, Lech Kaczyński, Shakira, Selena Gomez, Palikot, Eminem, Kim Kardashian, Lady Gaga, Kuba Wojewódzki, Miley Cyrus, Kliczko, nasza klasa, gry, allegro, youtube, Onet, wp, TV, mapa, poczta, praca, Anja Rubik, dieta dukana, vod, euro 2012, Brodzik, Przybylska i Figura, Donald Tusk, Zbigniew Ziobro, Solidarna Polska…

Oj… miało być tego więcej, ale się już zmachałem tym przeklejaniem. Czy statystyki są z drugiej strony takie ważne?

Ech, do diaska. Wkurza mnie ten Pana wyjazd. Teraz już nie dość, że straciłem potencjalnego kompana do mieszkania, to jeszcze wydaje mi się, że w następnych miesiącach Pan będziesz wrzucał na Fangę opisy przygód nie z tego świata, a ja będę się wysilać, żeby w ogóle cokolwiek napisać…

Bardzo nieładnie, Panie Stefanie. Bardzo nieładnie.

Dąsam się.

Paweł D.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz