środa, 31 sierpnia 2011

Obrona Marii

Szanowny Panie,

myślałem i myślałem co Panu to odpisać, bo nie potrafiłem odnaleźć się w wąskiej Marii. Sądziłem, że może kontynuować jej użalanie się nad swoim ciałem, ale po pierwszych próbach uznałem, że to będzie jakaś nic nie warta durnota. Nie to co Pana tekst, który od tygodnia czytam raz dziennie i nie mogę się naczytać. No to postanowiłem trochę tę Marię do pionu sprowadzić, bo dziewczę użala się nad sobą jakby koniec świata był. Sądzę, że jest to dziewcze jeszcze nie kobieta, więc przed nią cały wspaniały moment rozkwitania. Wystarczy spojrzeć na zdjęcia gwiazd:

Z tego chłopczyka w kolczykach wyrosła piękna i seksowna Lopez na ten przykład. W internecie takich zdjęć znajdziemy naprawdę dużo, więc niech już ta Maria zostawi swoje chłopięce bioderka w spokoju, bo pewnie jej jeszcze się ładnie ukształtują i będzie całkiem całkiem. Poza tym tyle programów w telewizji jest, że chyba powinna być Marysia przekonana, że czego natura nie dała to chirurg plastyczny za odpowiednią opłatą doda. No ale ja się Marii wcale nie dziwię. Przecież w tej samej telewizji promowane są takie postacie, że jak tu nie popadać w kompleksy. Proponuję udać się na Aleje Ujazdowskie i zobaczyć reklamę pasty do zębów. Panie Pawle jak tu nie popadać w kompleksy gdy te dziewczęta mają uśmiech jak koń łykający powietrze w galopie? A ich zęby nie dość, że są wielkości słoniowych kłów, to są bielsze niż gałki oczne. Po prostu nic i się tylko zabić z tym naszym wyglądem. A gdzie tu porównywać piersi wypchane push up-em do cycków jakiś gwiazdek chętnie rozbierających się na ekranach telewizorów? Pracuje w telewizji to wiem, że gdy jadę na jakiś materiał i mam zapytać przechodnia to zawsze zapytam ładną dziewczynę, no bo przecież milej jest oglądać ładną buzię niż starą jędzę. Mario nie martw się zatem swoim wyglądem, bo na pewno tak źle nie jest. Zresztą nawet jeżeli jest, to przecież wiadomo, że każda potwora znajdzie swego amatora. Nawet ty.

Kiedy Włochy?

Stefan W.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz